Tuesday 4 June 2013

Ο Βασιλιάς Αρθούρος (Μέρος 6ο)

Η επιστροφή του βασιλιά Αρθούρου

Ολοκληρώνοντας λοιπόν την έρευνα μου για τον Βασιλιά Αρθούρο, σκόνταψα τρόπον τινά , πάνω στον ίδιο! Όσο ξαφνιάζεστε εσείς με την δήλωση μου αυτή, άλλο τόσο ξαφνιάστηκα και εγώ, όταν σε ένα «σερφάρισμα» μου στο Internet έπεσα πάνω σε κάποιον τύπο, ο οποίος ισχυρίζεται πως είναι η μετενσάρκωση του Βασιλιά Αρθούρου. Η πρώτη μου σκέψη, φυσικά, ήταν πως επρόκειτο για την περίπτωση κανενός «ψωνισμένου», και θέλοντας να κρατήσω την έρευνα μου σε όσο το δυνατόν πιο ορθολογιστικό επίπεδο, κάγχασα με την ιδέα του «μετενσαρκωμένου» Βασιλιά. Από περιέργεια, όμως αποφάσισα να δω περί τίνος πρόκειται. Φαντάζεστε την έκπληξη μου, όταν διαπίστωσα πως ο εν λόγω τύπος είχε την υποστήριξη και την αποδοχή των περισσότερων κέλτικων και κατ’ επέκταση δρυιδικών οργανώσεων που υπάρχουν σήμερα στην Γηραιά Αλβιόνα; Αυτό σίγουρα δεν είναι απόδειξη της υποτιθέμενης μετενσάρκωσης του, αλλά τουλάχιστον δείχνει πως κάποιες οργανώσεις που είναι συνδεδεμένες παραδοσιακά με τον Βασιλιά Αρθούρο τον έχουν πιστέψει! Αποφάσισα λοιπόν ,να ερευνήσω λίγο περισσότερο αυτό το θέμα, με λιγότερο σκωπτική διάθεση από αυτήν της πρώτης-αναμενόμενης- αντίδρασης μου. Φαίνεται λοιπόν, πως αυτός ο κύριος έχει πάρει πολύ στα σοβαρά τον ΄ρόλο του ως Βασιλιάς Αρθούρος. Έχει υποστεί διωγμούς, χλευασμούς, συλλήψεις απίστευτες ταλαιπωρίες, αλλά παρόλα αυτά διατηρεί ακόμα τις ίδιες αντιλήψεις, και μέσα από όλες αυτές τις περιπέτειες έχει αναπτύξει μια ψυχραιμία και μια καρτερικότητα ανάλογη της βασιλικής του ιδιότητας. Ανεξάρτητα από το αν πράγματι είναι ο Βασιλιάς Αρθούρος η όχι, δεν μπορούμε παρά να του αναγνωρίσουμε την δύναμη της πίστης του. Οι οπαδοί του (που κάθε άλλο παρά λιγοστοί είναι) τον πιστεύουν και τον ακολουθούν σε όλες τις δοκιμασίες που έχει κατά καιρούς αντιμετωπίσει. Πως λοιπόν εμείς να μείνουμε ακλόνητοι μπροστά σε αυτόν την δυναμική παρουσία που με την εμφάνιση του και αυτά που υποστηρίζει έχει επάξια κερδίσει την αμέριστη προσοχή μας. Ας αφήσουμε όμως τον ίδιο να μας πει δυο λόγια για τον εαυτό του. Η συνέντευξη που ακολουθεί, είναι παρμένη μέσα από την σελίδα του στο Ίντερνετ (http://arthurpendragon.ukonline.co.uk/ ) και έχει δοθεί στον Chris Thornborrow.



Δεν έχεις κάθε μέρα την ευκαιρία να κάθεσαι και να συνομιλείς με τον Βασιλιά της Αγγλίας , και μάλιστα καθισμένος στον κήπο μιας παμπ του Ανατολικού Λονδίνου, ρουφώντας κάποιες ποσότητες μηλίτη και καπνίζοντας ασταμάτητα το ένα τσιγάρο πίσω από το άλλο. Ο ψηλός γενειοφόρος άντρας που κάθονταν απέναντι μου, φύσηξε νωχελικά τον καπνό από το τσιγάρο που μόλις είχε ανάψει, τράβηξε ακόμα μια γουλιά μηλίτη, και με αργή, επιτηδευμένα στομφώδης φωνή, ξεκίνησε να μιλάει:

· -«Δεν είμαι Βασιλιάς της χώρας, είμαι Βασιλιάς των ανθρώπων της», με ένα χαρακτηριστικό τίναγμα των ώμων του, η τρίτη ενσάρκωση του Βασιλιά Αρθούρου ξαπλώνει αναπαυτικά στο κάθισμα της καρέκλας του, και τινάζει την στάχτη από το τσιγάρο του, στο πάτωμα!

· -«Ο μύθος λέει πως ο Βασιλιάς Αρθούρος θα επιστρέψει όταν η χώρα τον χρειάζεται. Προφανώς αυτή η ώρα ήρθε.»

Σαν υπερασπιστής της αλήθειας ,της τιμής και της δικαιοσύνης, ο Αρθούρος μας πείθει με την εμφάνιση του, έστω και αν δεν φοράει τα «ρούχα της δουλειάς». Όπως μιλούσε στον κήπο της παμπ, ο Ένας και Μελλοντικός Βασιλιάς, γέμιζε τον χώρο με την δύναμη της προσωπικότητας του.

Ο πρώην μηχανόβιος, με την συμμορία των Hell Angels, στρατιώτης, και κηπουρός ήταν απόλυτα άνετος με τον ρόλο του σαν ηγέτης του λαού. Αντίθετα με τους παραδοσιακούς Μονάρχες είναι πολύ άνετος γενικώς και δεν νοιάζεται τόσο για τα εθιμοτυπικά, τα οποία άλλωστε θεωρεί γελοία, αφότου τα καθιέρωσε η Βασίλισσα Ελισάβετ ΙΙ. Αλλά, ούτως η άλλως ο Αρθούρος φρονεί πως είναι διαφορετικός.

· -«Η σημερινή Βασίλισσα έχει κάτσει για τα καλά στον λαιμό του Έθνους. Είναι Βασίλισσα γιατί έχουν πει στον λαό πως είναι βασίλισσα. Εγώ, από την άλλη, είμαι ο Αρθούρος Πέντραγκον και αν ο κόσμος θέλει να πιστεύει πως είμαι κάποιος τρελάρας που πιστεύει πως είναι η μετενσάρκωση του Βασιλιά Αρθούρου, άσε τους να το πιστεύουν. Δικαίωμα τους είναι, άλλωστε.»

· «Η δική μου πίστη είναι αμετακίνητη. Ίσως να μπορεί να αμφισβητηθεί αλλά δεν έχει σημασία. Δεν θέλω να πείσω όποιον δεν το πιστεύει, πως είμαι ο Βασιλιάς Αρθούρος»

· «Γνωρίζω απ’ τα παιδικά μου χρόνια πως είμαι διαφορετικός μα δεν ήξερα γιατί. Έβλεπα συχνά οράματα από τον Μεσαίωνα, αλλά ήταν όλα τόσο μπερδεμένα. Μόλις το 1986 μου «αποκαλύφθηκε» περί τίνος επρόκειτο και με αυτή η αποκάλυψη με χτύπησε σαν κεραυνός».

Αυτός ο Βασιλιάς επιμένει πως είναι ο Αρθούρος ο Πολεμιστής. Ο ηγέτης μιας σιδερόφραχτης ομάδας που ταξιδεύει ανά την χώρα, λύνοντας τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν στον κόσμο από την εισβολή των Σαξόνων, που προσπάθησαν να δημιουργήσουν ένα έθνος σκλάβων.

Αλλά όσον αφορά την μάχη, ο Αρθούρος -που μας λέει πως η αληθινή του ηλικία, είναι 1542 ετών, αλλά παραδέχεται πως σε αυτήν την ενσάρκωση είναι μόλις 42 -υποστηρίζει πως οι ειρηνικές πράξεις μιλάνε δυνατότερα από τις βίαιες.

Κρεμασμένο στο πλάι του, βρίσκεται το Εξκάλιμπερ, το φημισμένο σπαθί των προγόνων του, που πέρασε στην κατοχή τους από τα χέρια της Κυράς της Λίμνης. Το αυθεντικό σπαθί, όμως, φαίνεται πως χάθηκε για πάντα. Αντί γι’ αυτό , ο Αρθούρος χρησιμοποιεί το σπαθί που φτιάχτηκε για την ταινία Εξκάλιμπερ. Το ύψους ενός μέτρου και 35 εκατοστών Κέλτικο Σπαθί έχει ευλογηθεί και του έχουν παραχωρηθεί μαγικές δυνάμεις, από διάφορες Δρυιδικές οργανώσεις, στις οποίες ανήκει και ο Αρθούρος.

-«Έχω πει, πως δεν θα τραβήξω ποτέ το σπαθί πάνω στον θυμό μου» μας εξηγεί. «Το έχω πάντα στο πλευρό μου και είναι ένα μαγικό όπλο, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να το χρησιμοποιώ ασκόπως»

«Δεν υπάρχει νόημα στην βίαια διαμαρτυρία, δεν λύνει πραγματικά τίποτα και δημιουργεί και κακή δημοσιότητα. Είναι πολύ καλύτερα να διαμαρτύρεσαι ειρηνικά και πολιτισμένα. Μ’ αυτόν τον τρόπο γίνεσαι σαφής και κερδίζεις και την εκτίμηση των ανθρώπων που ακολουθούν την γραμμή σκέψης σου»

Ο Αρθούρος φυσικά και έχει ανακατευτεί σε διαμαρτυρίες. Μια από αυτές τις φορές, το 1990, αναγκάστηκε να κοιμηθεί για έναν ολόκληρο χειμώνα(!) κάτω από ένα δέντρο, στο Στόουνχέντζ. Πολλοί θα τα είχαν παρατήσει όταν θα έρχονταν αντιμέτωποι με το κρύο και την υγρασία, αλλά, βέβαια, δεν είναι όλοι Βασιλείς της Αγγλίας.

«Έκανε διαβολεμένο κρύο και υγρασία, έπρεπε όμως να γίνει. Επεβίωσα πολύ καιρό κρυμμένος από τους Αμερικανούς που τρόμαζαν κυριολεκτικά μόλις ερχόταν σε επαφή με ένα συνονθύλευμα από ρόμπες και γένια που ισχυριζόταν πως ήταν ο Βασιλιάς Αρθούρος».

«Μόλις ο χειμώνας τελείωσε ήμουν λιγάκι «πειραγμένος» και είχα χάσει κάποια κιλά, αλλά είχα δώσει το στίγμα μου και επιπλέον γνώρισα μερικά ενδιαφέροντα άτομα».

Αυτές τις μέρες το κρύο δεν είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα για τον Αρθούρο, που περνάει τον περισσότερο καιρό του σε ταξίδια ανά την χώρα, από διαμαρτυρία σε διαμαρτυρία και επιδεικνύοντας την Βασιλική του φυσιογνωμία όπου τον χρειάζονται.

«Αν ο λαός με χρειάζεται, τους βοηθάω. Όταν βρίσκομαι στον δρόμο, δεν είναι ασυνήθιστο για κάποιον να με καλέσει και να πει: «ε, φίλε, τσακίσου και έλα εδώ κάτω, να μας βοηθήσεις». Αυτό μόνο χρειάζομαι και φεύγω!»


Γεννημένος βασιλιάς

· «Ήξερα πως ήμουν διαφορετικός, από όταν ήμουν ακόμα παιδί» λέει ο Αρθούρος, καθισμένος στην καρέκλα του αναπαυτικά, με ένα τσιγάρο να κρέμεται ανάμεσα στα μισάνοιχτα δάχτυλα του.

· -«Είχα οράματα για τον Μεσαίωνα που δεν καταλάβαινα, για μυστικιστικά πράγματα, που ωστόσο είχαν κάποιο νόημα που εγώ τότε αγνοούσα. Έτσι, κι εγώ προσπάθησα να τα απωθήσω αυτά τα οράματα στο βάθος του μυαλού μου.»

Καθώς τα χρόνια περνούσαν, τα οράματα επέμεναν να έρχονται και να αναστατώνουν τον Αρθούρο, αλλά χρειάστηκε να έρθει το 1986 για να συνειδητοποιήσει ο Αρθούρος, τον πραγματικό του ρόλο. Όπως με τόσες σημαντικές αλλαγές στην ζωή του ανθρώπου, έτσι και αυτή η αλλαγή έγινε με συνηθισμένο τρόπο, όχι τόσο δραματικό όσο θα περίμενε κανείς.

- «Ήμουν σε μια συγκέντρωση φίλων, και από αμηχανία σκάλιζα ένα κομμάτι ξύλο. Έγραψα Βασιλιάς Ιωάννης στην μέση-αυτό ήταν το παρατσούκλι μου εκείνη την εποχή-και όλους τους αριθμούς που είχα στην ζωή μου, αριθμό κοινωνικής ασφάλισης, στρατιωτικό μητρώο, τέτοια πράγματα. Μετά το έδωσα σε ένα φίλο μου και του είπα πως μόλις έκανα την αυτοβιογραφία μου. Αυτός γέλασε. Μετά πήρε το κομμάτι ξύλου που είχα χαράξει, και αφού το μελέτησε για λίγο, γύρισε σοβαρός προς το μέρος μου και μου είπε: «Δεν είσαι ο Βασιλιάς Ιωάννης, είσαι ο Βασιλιάς Αρθούρος». Μόλις τότε κατάλαβα ποιος πραγματικά ήμουν».

Παίρνοντας αυτό το συμβάν σαν σημάδι, ο Αρθούρος έσπευσε στο Στόουνχέντζ, όπου, όπως λέει, έλαβε ένα μυστικιστικό σημάδι που του απέδειξε πως ήταν η ενσάρκωση του Βασιλιά Αρθούρου. Μερικές μέρες αργότερα, άλλαξε νόμιμα το όνομα του σε ’ρθουρ Ούθερ Πέντραγκον.


Η πολιτική του Αρθούρου

- «Πάντα με συλλαμβάνουν, αλλά αυτό είναι φυσικό» μας λέει με μια δόση μετριοφροσύνης. Στο Νιούμπερυ συνέλαβαν τόσους πολλούς από εμάς, που αναγκάστηκαν να μας σκορπίσουν σε διαφορετικά αστυνομικά τμήματα. Όταν βγήκα από την «κλούβα», με τις χειροπέδες στα χέρια, άκουσα πολλές φωνές και κραυγές υποστήριξης από παντού γύρω μου. Σκέφτηκα πως θα ήταν τίποτα φίλαθλοι κάποιας ομάδας, αλλά μόλις κοίταξα είδα, πως ήταν αστυνομικοί. Έχω υποστηρικτές παντού!»

Ο υπερασπιστής των Δρυίδων είναι επίσης αφοσιωμένος υπερασπιστής του λαού και πολύ συχνά συμμετέχει σε αγώνες για την διασφάλιση των δικαιωμάτων τους. Τον Μάρτιο που μας πέρασε κατέθεσε ασφαλιστικά μέτρα κατά των κυβερνήσεων της Αγγλίας και της Ιρλανδίας για την καταπάτηση του Στόουνχέντζ και της περιοχής γύρω από αυτό. Η υπόθεση θα φτάσει μέχρι τα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια, μόλις γίνει η πρώτη ακρόαση η οποία δεν έχει καθοριστεί ακόμη.

- «Ο κόσμος νομίζει πως είμαι τρελός, αλλά δεν είμαι. Αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό θέμα, όχι μόνο για μένα, αλλά για πολλούς άλλους ακόμα. Σκοπεύω να φέρω αυτήν την υπόθεση μέχρις εσχάτων.»

Στο παρελθόν ο Αρθούρος είχε τραβήξει στα δικαστήρια την αστυνομία και είχε κερδίσει. Καταδίκες για καταπάτηση αναποδογυρίστηκαν και στην έφεση του δόθηκε χάρη, μια πολύ ευγενική χειρονομία αν σκεφτεί κανείς πως ο Αρθούρος είναι φτωχός.

- «Σε μια ακρόαση, μου έριξαν πρόστιμο και τους είπα να με βάλουν στην φυλακή. Δεν έχω λεφτά κι ούτε πιστεύω σε αυτά, γι’ αυτό δεν μπορούσα να πληρώσω το πρόστιμο, ακόμα κι αν ήθελα. Οι δικαστικοί πέρασαν περίπου μια ώρα συζητώντας την κατάσταση και αποφάσισαν να με φυλακίσουν με το τέλος όλων των ακροαματικών διαδικασιών. Η δική μου υπόθεση ήταν η προτελευταία.»

Σύμβολα του αξιώματός του

Παρόλο που ο Αρθούρος έχει ορκιστεί να μην τραβήξει ποτέ το σπαθί σε θυμό επάνω, ο Εξκάλιμπερ δεν λείπει ποτέ από το πλευρό του. Το σπαθί αυτό έχει μήκος 135 εκατοστών, είναι φτιαγμένο από ατσάλι και χρυσό, και είναι το σπαθί που χρησιμοποιούσε ο Αρθούρος(Νάιτζελ Τέρρυ) στην ταινία Εξκάλιμπερ. Το έδωσε στον Αρθούρο ο σχεδιαστής των εφέ της ταινίας , που το είχε φτιάξει ο ίδιος πριν αρκετά χρόνια και ήταν ευλογημένο με μαγικές δυνάμεις από δυο διαφορετικές Δρυιδικές Οργανώσεις, κάνοντας το ένα αληθινό σπαθί για ένα Βασιλιά. Μαγικές ιδιότητες επίσης δόθηκαν και στα υπόλοιπα εξαρτήματα της στολής του. Το στέμμα του έχει ένα κομμάτι μαγικού κουάρτζ στην κορυφή που συγκεντρώνει κάθε μορφή ενέργειας. Πρόσφατα, ένας ένθερμος οπαδός του που τον είχε δει στην τηλεόραση του χάρισε μια παμπάλαια ασπίδα που χρονολογείται τουλάχιστον από το 1497, και είχε μείνει στην κατοχή της οικογένειας του για 500 και πλέον χρόνια. Του έδωσε λοιπόν την ασπίδα και του είπε πως αφού δεν ξέρει ο ίδιος τι να την κάνει, ας την έχει τουλάχιστον ο Αρθούρος σαν νόμιμος κάτοχος της.


Η σχέση του Αρθούρου με τους Δρυίδες

Ο Αρθούρος είναι άμεσα συσχετισμένος με τις διάφορες Δρυιδικές οργανώσεις στην Βρετανία, και σαν η ενσάρκωση του Μεσαιωνικού Βασιλιά Αρθούρου κρατάει και υψηλές θέσεις στην βαθμίδα τους. Μερικές από αυτές είναι:

Επίτιμος Πέντραγκον του ο επίλογος αυτού του άρθρου μας βρίσκει ύ Τάγματος του Γκλαστονμπέρυ

Επίσημος Κάτοχος του Σπαθιού του Δρυιδικού Τάγματος του Σέκιουλαρ

Μέλος του Βρετανικού Συμβουλίου των Δρυιδικών Ταγμάτων

Κάτοχος του Σπαθιού στο Δρυιδικό Τάγμα του Κότσγουώλντ

Από την εποχή που υπήρχαν τα μεγάλα Κελτικά Βασίλεια οι Δρυίδες είχαν μεγάλη δύναμη. Σύμφωνα με την παράδοση ήταν γιατροί, δικαστές διδάσκαλοι, μυστικιστές και μάγοι που ταξίδευαν ανά την χώρα και έσπερναν παντού την θρησκεία τους στην οποία ήταν εξαιρετικά πιστοί.

Λίγα απομένουν σήμερα από τα αυθεντικά γραπτά τους και διδασκαλίες τους, σαν αποτέλεσμα των διώξεων που υπέστησαν από τους Ρωμαίους και από τον Πάπα. Τους υπεδείκνυαν σαν φιγούρες που προκαλούσαν τον τρόμο και καταστράφηκαν εξαιτίας της οπτικής που αντιμετώπιζαν τον κόσμο, που διέφερε σημαντικά από αυτούς που είχαν βάλει σκοπό να τους εξολοθρεύσουν.

Σαν αποτέλεσμα της απώλειας των αρχικών χειρογράφων, πολλές Δρυιδικές Οργανώσεις έχουν ξεφυτρώσει. Αυτό συμβαίνει γιατί γίνεται μια προσπάθεια συγκόλλησης όλων αυτών των κομματιών που ονομάζεται Δρυιδισμός και κατάφερε να επιβιώσει περίπου 2000 χρόνια.

Αν αυτοί οι Αρχαίοι Δρυίδες ζούσαν σήμερα θα πάλευαν για την περιβαλλοντολογική προστασία του πλανήτη, την δικαιοσύνη και την πνευματικότητα, και με δεδομένη την πίστη τους στην μετενσάρκωση, είμαστε σίγουροι πως θα έβλεπαν τον Αρθούρο σαν την πραγματική ενσάρκωση του Ενός και Μελλοντικού Βασιλιά. Εμείς τι πιστεύουμε; Τίποτα και τα πάντα. Προς το παρόν στεκόμαστε απλοί θεατές αλλά όταν χρειαστεί και έρθει η ώρα θα δώσουμε κι εμείς την μάχη μας και με την απαραίτητη δύναμη που – ίσως – μας δοθεί.

Ο επίλογος αυτού του άρθρου ας είναι το αιώνιο σύνθημα των Μεσσιανικών Βασιλέων:
In Fortis. ΣΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ!


Συγγραφέας: Βασίλης Σάιτ 
Πηγή: metafysiko.gr

Κοινωνικά Δίκτυα

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...